شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان مبارک باد(دعوتنامه)

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن   

 

 

سلام بر ماه رمضان، سلام بر ماه میهمانی خدا، سلام بر نزول فرشتگان، سلام بر قدر و منزلت قرآن 

دعوتنامه

مومنین ارجمند محله سعدی شیراز

روزهای پایانی ماه شعبان را پشت سر می گذاریم و کم کم در آستانه پر فیض ماه مبارک رمضان وارد می شویم. روزهایی که نخوردن و ننوشیدن از جمله کارهای ظاهری بندگان خدا و غیر از آن باید در تمامی اعمالمان محدودیتهای ویژه ای داشته باشیم. باید همچون اعیاد و جشنهایی که بهترین لباسها را زینت بخش خودمان می کنیم، خود را آراسته و با روح و روانی شایسته و بایسته وارد این میهمانی شویم، چرا که اینجا صاحبخانه خدا است و میهمانان مومنینی که در راه ورود به درگاهش سر از پای نمی شناسند.

پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می نمائیم. یکی از پر فضیلت ترین اعمال انسانها در این ایام خواندن کلام الهی است. اصحاب حسینیه حضرت امام زین العابدین (ع) تصمیم دارند در ماه مبارک رمضان، روزانه یک جزء کلام الله مجید را در مکان حسینیه، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر تلاوت نمایند. بدینوسیله از تمامی مومنین شهرک سعدی شیرازجهت حضور در این محفل قرآنی و استفاده معنوی دعوت بعمل می آید. خداوند به تمامی مومنین توفیق روزافزون عنایت بفرماید.

هیئت محبین الرضا (ع)

پایگاه مقاومت بسیج حسینیه حضرت امام زین العابدین (ع)

موسسه فرهنگی مذهبی حسینیه حضرت امام زین العابدین (ع)  

  
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 19:58

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد