شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

حاج محمد رضا هاجری: در ایام نوروز سازمان های فرهنگی و مذهبی حال و هوای فاطمیه را پاس دارند

هاجری: شیراز پس از تهران بالاترین بودجه فرهنگی کشور را دارد

با تمسک به اقتصاد مقاومتی و بالا بردن تولید داخلی در پرتو همدلی و همکاری می‌توان فارس را از وضع فعلی بیرون آورد و به افق مطلوب رساند.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: عبور از بحران‌هایی مانند بیکاری و عدم سرمایه‌گذاری در این استان با توسل به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

محمدرضا هاجری در سی و پنجمین جلسه عادی شورای شهر اظهار داشت: چنانچه در فارس از افول تولید، بیکاری و عدم سرمایه‌گذاری ناراضی بوده و قصد برطرف ساختن این موارد را داریم سیاست کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط ولی امر مسلمین مانند نقشه راه و سیاستی جامع و کامل می‌تواند ما را در رفع این پدیده‌ها یاریگر باشد.

وی افزود: با تمسک به اقتصاد مقاومتی و بالا بردن تولید داخلی در پرتو همدلی و همکاری می‌توان فارس را از وضع فعلی بیرون آورد و به افق مطلوب رساند.

این عضو شورا با بیان این که بودجه فرهنگی و گردشگری امسال شیراز پس از تهران بالاترین بودجه فرهنگی بین کلان‌شهرهای کشور است، خاطرنشان کرد: کارشناسان فرهنگی، هنری، گردشگری، زیارتی، اجتماعی و ورزشی ما را با ارائه طرح‌های خود یاری کنند چراکه درب کمیسیون فرهنگی همواره به روی فعالان فرهنگی و هنری دارای ایده و نظر برای تعالی شهر شیراز باز است.

وی با اشاره به مصادف شدن نوروز با دهه فاطمیه خاطرنشان کرد انتظار می رود تمام کسانی که در ستاد تسهیلات نوروزی خدمت می کنند به خصوص سازمان های فرهنگی ومذهبی حال و هوای فاطمیه را در همه حال پاس دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد