شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

حاج سلیم مصلحی فر از جمله نیکان روزگار بود، خدایش بامرزد

     مرگ حاج سلیم مصلحی فر بر اثر یک حادثه ای اتفاق افتاد. او بسیار زود از این دنیا خداحافظی کرد. اخلاق و رفتارش زبان زد خاص و عام بود. قلب تمام مردم شهرک سعدی، دوستان و آشنایان را به درد اورده بود. تراکم جمعیت در مراسم تشییع، تدفین و ختم آن در مسجد جامع سعدی نشانگر صحت کلام من است. خدایش بیامرزد و روحش را با شهدا و اولیاء محشور بگرداند انشاءالله

هفته ی دفاع مقدس گرامی باد

     دفاع مقدسی که یاد آور ایثارگری های مردان بی ادعای قرن حاضر است. قرنی که سران کشورهایی به ظاهر متمدن اما در نهایت بی فرهنگی قرار داشتند. قرنی که پاسخ به آزادگی را فقط و فقط در خون و آتش و دود می دانند. دولتمردان به ظاهر متمدن، با فرهنگ و سرشار از علم و فن آوری نمی توانند ذره ای برای ارزش دیگران ارزش قائل باشند. دفاع مقدس نه تنها در هشت سال جنگ ایران و عراق بلکه در کالبد هر ایرانی آزاده ای قرار دارد و تا ابد فراموش نخواهد شد. نه تنها فراموش نخواهد شد بلکه در هر روز و هر ثانیه این دفاع مقدس است که درخت تنومند انقلاب ایران را بارور نموده و همچنان زنده نگه می دارد.     

                        

     ما هیچگاه امام،انقلاب، شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراموش نخواهیم کرد. ایمان قوی مردم، رهبری هشیار و بیدار و توکل به خدا می تواند ایران اسلامی را سرزنده نگه دارد. میتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) بسپاریم.
انشاءالله