شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

تقدیر و تشکر

بسم الله الرحمن الرحیم 

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ (نون سوگند به قلم و آنچه مى‏نویسند.) 

تقدیرنامه  

از قلبی کوچک برای مردی بزرگ 

جناب آقای داریوش نوید گویی مدیریت محترم انتشارات نوید شیراز               

 

سلام علیکم، 

     هرگاه نام کتاب به گوشم می خورد و یا چشمم به کتابی می افتد، مرا به عمق دوران کودکی هایم می برد و شعر زنده یاد عباس یمینی شریف در ذهنم جاری و ساری می شود. آنجا که می گوید: من یار مهربانم / دانا و خوش زبانم / گویم سخن فراوان / با آن که بی زبانم / پندت دهم فراوان / من یار پند دانم / من دوستی هنرمند / با سود و بی زیانم / از من مباش غافل / من یار پند دانم. کاش در زندگی برای این یار مهربان وقت و قرار بیشتری هم داشته باشیم.

     به پاس زحمات حضرت عالی برای رونمایی از کتاب " گذری بر تاریخ و جغرافیای شهرک سعدی شیراز" تالیف اینجانب از انتشارات نوید با مدیر مسوولی خودتان که در نمایشگاه کتاب شیراز به تاریخ 2/9/93 و در جمع اصحاب فرهنگی به خصوص دکتر بهزاد مریدی مدیریت محترم اداره ارشاد فارس انجام شد، کمال تقدیر و تشکر را می نمایم. امیدوارم همواره در زندگی اقتصادی مورد توجه رازق بی منت و در زندگی معنوی و فرهنگی باعث اعتلای معنوی و فرهنگی شیراز، استان فارس، ایران و جهان باشید. 

دوستدار شما 

سعید فهندژی سعدی 

3/9/93

نظرات 2 + ارسال نظر
نبی الله محمد صالحی شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 http://darbandsar88.blogfa.com/

با سلام و دعای خیر

جناب آقاسعید امید وارم همیشه قلمتان توانا جسمتان سالم تا بیشتر به مردم خدمت کنید مزاحم شدم یک کتاب به نام (سو ) از زندگی نامه شهدای دربندسر با همت رهروان شهدای دربندسر تهیه شده است که دوست داشتم یک جلد کتاب را به شما هدیه بدهم لطفا هرجور که راحت هستید امر بفرمائید تا انجام وظیفه نمایم با تشکر به امید دیدار

عبدی سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:20

با سلام و احترام
من اهل لاریجان آمل هستم و مدت 12 سال در تهران کار وزندگی میکنم با لهجه آبعلی-فیروز کوه کمابیش آشنا هستم که بسیار به لهجه آملی شباهت دارد با رودبار قصران آشنایی ندارم ولی فکر میکنم دارای ریشه های مشترک با زبان مازندرانی است .ضمناً در اسناد اسناد و املاکی که مربوط به 70 سال قبل می باشد لواسانات جزء حوزه فرهنگی و سیاسی مازندران بوده است
دوست داشتم با لهجه شما آشنا شوم آیا منبعی در این زمینه وجوددارد ؟ آیا سایت یا مرجعی در این خصوص وجود دارد که قابل استناد باشد ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد