شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

سردار غیب پرور در یادواره شهید هاشم نژاد: دشمن با اسائه ادب به پیامبر قبر خود را می کند

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در 8 سال دفاع مقدس بهترین ومخلص ترین بندگان و پاکترین عبادت صالح روی کره زمین به یاری امام راحل آمدند.  

     به گزارش «پایگاه تحلیلی خبری موج ما»، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم یادواره سردار شهید علیرضا هاشم نژاد گفت: شهید هاشم نژاد در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید، در همه جا حضور داشت وچون انسانی خدایی بود به امروز وفردا فکر نمی کرد که از جبهه باز گردد و ادامه زندگی دهد.
     وی افزود: 8 سال بهترین بندگان خدا امام بزرگوار را نصرت کردند تا این انقلاب به ثمر نشست وشک نکنید ماندگاری انقلاب از صدقه سر شهداست وامروز آزاداگانی که در خارج از مرزها جمهوری اسلامی تکاپو میکنند بدانند که تلاششان تا آنجا ارزشمند است که متوجه خون شهدای ما باشند.
     فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوی این که  پدر این شهید نیز در جبهه حضور داشت، ادامه داد: اگر اکنون شهید زنده بود که هست می گفت من رفتم که اسلام بماند و قرآن پاک نشود و ندای امام حسین در گذر زمان گم نشود لذا می بایست در این جلسات حدیث پایداری و مقاومت را برای همدیگر نقل کنیم و بگوییم.
     غیب پرور افزود: خاناوده هاشمی نژاد همگی این روحیه را دارند، مادر این شهید انسان عجیبی است در دینداری و ولایتمداری بسیار عمیق است و برادران شهید نیز همان روحیه را دارا می باشند.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اسائه ادب به نبی مکرم اسلام و چاپ مجدد کاریکاتور در مجله فرانسوی اظهار داشت: در روزهای اخیر به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مجددا در اردوگاه شیطان اسائه ادب شده است و این دشمنی ها که در آن نقش یهود به خوبی نمایان است، بی پاسخ نمی ماند و نشانه های خوبی از آن دیده می شود که فرج ظهور نزدیک است و اینها دارند با دست خود قبرشان را می کنند.
     وی با شاره به آیات قرآن ادامه داد: سوره حشر به ویژه آیه 5 در ذیل این آیه و تفسیر این آیه شریفه به این نکات اشاره می شود که بر علیه پیامبر توطئه کردند تا او را بکشند لذا اینها از احیای اسلام که توسط انقلاب ما صورت گرفته در هراسان هستند و بغض وکینه دشمن از پیامبر به جهت شریعتی است که به نجات نوع بشر فکر میکند.
     غیب پرور با اشاره به انقلاب امام خمینی خاطر نشان کرد: مهم ترین اقدام امام این بود که ما را با خدا آشتی داد زیرا حقیقتا اسلام قبل از انقلاب یک پوسته بود، نماز می خواندیم اما یک نماز بی محتوا، حسین حسین می گفتیم اما بی محتوا، نیمه شعبان برگزار می کردیم اما با مطرب و ساز و دهل لذا این انقلاب آمد اسلام را یک بار دیگر آن طور که باید و شاید به تمام دنیا معرفی کرد. 
     گفتنی است شهید علیرضا هاشم نژاد در تابستان سال 1341 در روستای جلیان بخش نوبندگان فسا متولد شد. عشق سرشار او به فراگیری قرآن و مسائل دینی  او را به طرف حوزه علمیه شیراز کشاند و به دنبال آغاز جنگ شوق سربازی امام راحل باعث شد به کسوت مقدس پاسداری مشرف شود و در جبهه ها به عنوان مربی در رشته های گوناگون و به ویژه مخابرات به تعلیم رزمندگان پرداخت وسرانجام در هفتمین روز از عملیات کربلای 5 یعنی در روز شهادت حضرت زهرا(س) بنا بر پیشگویی خودش به شهادت رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد