شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

یاد حاج عزت الله عزیز به خیر نیکی باد

سال هاست مردی از تبار نیکان روزگار زود هنگام چشم از جهان بست و به دیار باقی شتافت و دوستان و آشنایان را در غم فراغ خود داغدار کرد. آری زنده یاد حاج عزت الله فهندژ سعدی همان مردی که هم سیرت و هم در صورت زیبا بود. مردی که خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت. به واقع اگر نیم نگاهی به محله ی سعدی شیراز بنگریم می فهمیم که چقدر در زمینه ی حیات و بقای این گوشواره ی زیبای شیراز تلاش شده است. هیچ محله هایی از محلات شیراز و به جرئت می توان گفت ایران این همه بناهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی را در دل خود ندارد. زمین چمن، سالن ورزشی، استخر شنا، زورخانه، فرهنگسرا و خیلی چیزهای دیگری که همه و همه مرهون زحمات حاج عزت الله عزیز و امثالهم است. 

دیشب به مناسبت گرامیداشت سالگرد این نهان شده از دیدگان مراسم ویژه ای در مکان مسجد جامع سعدی برگزار شد. همه آمده بودند. اهالی محترم، دوستان، آشنایان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز، نمایندگان محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی و و و

سخنران ویژه ای این مراسم جناب آقای علیرضا زاکانی نماینده ی محترم تهران در مجلس شورای اسلامی بود. 

 

 ایشان در صحبت هایش ضمن تایید پیشقراولان هسته ای، آینده ی ایران را رو به ترقی دانست و اظهار داشت که در این موقعیت ایران در مرز پیشرفت ها قرار دارد که همه ی نگاه ها به ایران عزیز است. امروزه دنیا از ایران به عنوان یک کشور مقتدر و تاثیر گذار می نگرد. شاید در برخی از جاها و افراد کاستی هایی داشته باشیم و این برای مردم مقداری سنگین باشد، اما امید داریم که روزی خواهد رسید تا این همه رنج ها و تحمل ها پاسخ بدهد و ملت قهرمان ایران پیروز مذاکرات هسته ای و در کل دنیا باشد. قبل از سخنرانی آقای زاکانی برادران حاج محمد رضا هاجری ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهر شیراز و مهندس احمد رضا نقیب زاده پیرامون شخصیت و عملکرد زنده یاد حاج عزت الله فهندژ صحبت کرده بودند.