شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

ضایعه ی اسف بار مرگ بوکسور خوب کشورمان زنده یاد ایرج کیارستمی بر تمامی ورزشکاران و ملت شهید پرپرور ایران و شهر میگون تسلیت باد


ایرج کیارستمی پیشکسوت بوکس و قهرمان اسبق تیم ملی کشورمان متولد سال 1342 و میگونی تبار است.  از سن 15 سالگی به شدت به ورزش بوکس علاقه‌مند شد. از سال 1357، در دو رقابت داخلی در تهران شرکت می‌کند که متعاقب آن فعالیت در رشته‌ی ورزشی بوکس به مدت ده سال ممنوع می‌شود. در تمام این مدت ممنوعیت، وی زیر نظر مربی دلسوز خود صادق پدیسار در مکان‌های مختلف همچون چاله سرویس، انبار مواد غذایی، مطب پزشک، پشت بام و دفتر آموزش رانندگی تمرینات خود را به طور مستمر ادامه داد. بعد از بازگشایی و رفع ممنوعیت به ترغیب مربی خود در مسابقات قهرمانی تهران و کشور شرکت کرد و قهرمان شد.

وی در سال 1368 به تیم ملی راه ‌یافت و در تورنمنت آسیایی تایلند مقام سوم را از آن خود کرد. در مسابقات بانکوک (انتخابی المپیک 1991) نیز سهمیه‌ی المپیک را کسب نمود.  

این ورزشکار با اخلاق و دوست داشتنی چندین ماه بود که به خاطر یک سکته ی مغزی به بیمارستان منتقل می شود و تا دیشب در آی سی یو بخش مراقبت های ویژه به حالت کما قرار داشت که متاسفانه تلاش برای زنده ماندن ایشان مثمر ثمر واقع نمی شود و بالاخره دیشب جان به جان آفرین تقدیم می کند. امروز قرار است که پیکر این پهلوان را در میگون تشییع نمایند. مصیبت از دست دادن چنین مرد بزرگی را به بیت شریف آن مرحوم، اهالی میگون و جامعه ی ورزشکاران به خصوص ورزش بوکس تسلیت عرض می نماییم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:55 http://rinaa.mihanblog.com/

سلام سایتتون بسیار عالی بسیار تک و بی نقصه.
تشکر میکنم و امیدوارم همینجور عالی به کارتون ادامه بدین
98658

سالار دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:35

روخش شاد و یادش گرامی
-------------------------------------
ممنون بابت وبلاگ خوبتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد