شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

کابوی Cowboy من

کابوی Cowboy من این روزها مریض است و من در دل شوری دارم. نمی دانم چه به سرش خواهد آمد. برخی پرستارک ها که انگاری روی کابوی من می خواهند آزمایش پرستاری بکنند و همین امر باعث می شود تا به دستان کابوی من بیش از پیش آسیب برسانند. نذر امام رضا کردم تا اگر جوجه پزشکان با کمی خوش اخلاقی دردهای کابوی مرا تشخیص دادند و از بستر بیماری نجات پیدا کرد به پابوسش برویم. دلم برای با کابو بودن در حریم شاه خراسان تنگ شده است. اگر به آن دیار سراپا نور و امید بروم حتما پنجه در پنجه های فولادینش قرار می دهم تا تمامی احساس خودم را معنا کنم. یا امام رضا ترا به کرمت که کور را شفا داده ای نمی خواهم که کور ما را شفا بدی حداقل نمک از زخمش بردار تا دل ما ریش ریش نشود. واقعاً این روزها نبودنش را در خانه احساس می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد