شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

برنامه های ویژه به مناسبت زعامت و امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) در شهرک سعدی شیراز

     به مناسبت روز زعامت و امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) برنامه های ویژه ای در شهرک سعدی شیراز برگزار شد.

     مراسم پر فیض دعای ندبه در مسجد صاحب الزمان (عج)، همراه با سخنرانی و توزیع یک تن آش و مولودی خوانی از جمله ی این برنامه ها بود که از ساعت شش صبح اجرا شد و با استقبال مردمی هم روبرو شد. در این مورد باید از جناب حاج بهنام شجاعی سعدی، هیئت امناء و اصحاب مسجد صاحب الزمان (عج) تشکر و قدردانی شود.

     مراسم دیگری از ساعت 2/30 دقیقه در همین مسجد برگزار شد که حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا نجف فهندژ سعدی امام جماعت محترم مسجد مواردی پیرامون نشانه های ظهور حضرت را اشاره کردند و با تمثیل هایی از مسائل به وجود آمده در سوریه، لبنان، عراق و یمن سخنان خودشان را به پایان رساندند. در ادامه  نماز امام زمان (عج) توسط مدعوین خوانده شد.

     مراسم دیگری هم از ساعت 3/5 در مکان موقت خانه ی تعزیه شهرک سعدی شیراز برگزار گردید. در این مراسم عده ای از مداحان به مولودی خوانی پرداختند. مداحانی که در این مراسم  مولودی خوانی کردند عبارت بودند از: حاج بهنام شجاعی سعدی (مداح و مجری)، حاج کاظم قبادی، حاج اصغر علی ویسی و حاج حسن شیرازی و حاج عبدالصمد فهندژ سعدی همراه با اعضای گروه تعزیه چهارده معصوم (ع) هم با تمام وجود همکاری کرد. در ادامه یک تن شعله زردی که از قبل پخته شد، بین مردم توزیع شد. پخت شعله زرد هم زمان در 14 نقطه ی شیراز انجام شد که پخت محله ی سعدی شیراز به همت برادران بزرگوار و ولایت مدار جشن نیلوفر انجام شد که مورد استقبال خیل کثیری از مدعوین و مردم محله ی سعدی قرار گرفت. خداوند نذر همه ی آن ها را مورد قبول قرار بدهد.


از خداوند بزرگ می خواهم به میمنت این روز خجسته، همه ی بیماران به خصوص دایی های بزرگوار مرا مورد شفا و درمان قرار بدهد.

انشاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد