شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

رییس جمهور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

رییس جمهور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به نظر من در انتخابات برخی از واژه ها صحیح نمی باشد و از این رو من برخی از رقابت های انتخاباتی را می پسندم. من رقابت های انتخاباتی آمریکا را که در نهایت به پیروزی ترامپ کشیده شد را می پسندم.

اخلاق انتخاباتی: اخلاق انتخاباتی این نیست که ما از رییس جمهور قبلی انتقاد نکنیم. به نظر من باید به شدت هم انتقاد کرد. چرا که نامزدهای انتخاباتی باید این نکته را بدانند، که اگر می توانند، پای در این میدان بگذارند، چرا که 4 سال بر گُرده ی مردم سوار می شوند و مردم از آن ها انتظار دارند که رفاه عمومی را برای مردم فراهم کند. هر پدر سوخته ای که توان مدیریت اجرایی کشور را ندارد نباید کاندید بشود. اخلاق انتخاباتی در این ایست که بگذاریم هر کس هر چه دلش خواست بکند.  اگر یک نگاهی به نهج البلاغه بکنیم، در مبارزه ی بین امام علی (ع) و معاویه،خواهیم دید که شدید ترین و تند ترین عبارات در سخنان امام علی (ع) نسبت به معاویه وجود دارد. هر کسی که در راس امور اجرایی کشور جمهوری اسلامی قرار بگیرد و نتواند برای مردم و اسلام عزیز کاری بکند از یزید و معاویه هم پست تر هستند.

رجل سیاسی: یکی از شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری رجل سیاسی بودن است که به نظر من باید این عبارت حذف بشود. کسانی رجل سیاسی هستند که خوب از چرخه ی فوت و فن دزدی و رشوه و پارتی بازی و غیره و غیره گذر کردند. به نظر من باید این واژه حذف و برای این واژه یک فکر دیگری و یا جایگزین دیگری انتخاب کرد تا افراد بیشتری بتوانند در این کادر قرار بگیرند. به نظر شما آن هاییی که تا کنون رجل سیاسی بودند، آیا برای رفاه عمومی کشور کاری کردند. تازه فردی که رجل سیاسی هم که باشد، آیا در همه ی ابعاد اجرایی کشور تخصص و مهارت دارد. رییس جمهور برای اجرای هر کاری از معاونان و مشاوران متخصص استفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد