شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

,وقتی برخی بزرگان از حالت عادی خارج می شوند و چیزهایی می گویند که

وقتی برخی بزرگان از حالت عادی خارج می شوند و چیزهایی می گویند که باعث آبروریزی و شرم برای آدمی می شود. اینها یا از اجتماع به دور هستند و یا این که زندگی تن پروری و مفت خوری باعث شده تا حرف های مزخرفی بگویند تا خیل عظیم مردمی که به دلایلی همچون نظرات و اندیشه های افرادی چون این یاوه گویان از دین بیشتر و بیشتر برگردند.

حکایت از آنجا شروع شده که همسایه ی دیوار به دیوار ما که شخصی منتقد و از هر چیز و هر کس خرده می گیرد، به ناگاه گوشی اش را به من نشان داده و گفت: این سخنان را گوش کن. من وقتی نگاه کردم آدم روحانی مشهوری را مشاهده کردم که به عنوان سخنران یک مراسم، سخنرانی می کرد. حرف هایی از ایشان در باره ی تولد مقام معظم رهبری شنیده بودم که بی نهایت ناراحت شدم. همه دور و بری های من با نگاه کردن به این صحبت فقط مسخره می کردند و من هم دیگر بی سلاح شده بودم و جای هیچ جوابی برایم باقی نمانده بود.

به نظر من امروزه با عملکرد بد خیلی از مسوولان و نگاه بد خیلی از مردم نسبت به ئین و دینداری، فقط بفهمانیم که قرآن کتاب خداست و پیامبر گرامی ما آخرین پیامبر است خیلی به اسلام عزیز کمک کردیم.

ماجرای”یاعلی”گفتن رهبری درزمان “تولد”-صحت وسقم؟

ماجرای

حجت الاسلام سعیدی به نقل از خواهر بزرگتر مقام معظم رهبری می گوید: قابله ای که برای به دنیا آوردن برادرم (سیدعلی) آورده بودند مشغول به دنیا آوردن نوزادازبدن مادر بود،ماراازاتاق بیرون کردند وقابله مشغول بکارشد،ماازپشت درشنیدیم  که

 ناگهان قابله فریاد می زند «علی یارت باشد»

 وقتی علت این ابراز احساسات را از او می پرسند؛ قابله پاسخ می دهد: من دیدم و شنیدم که این نوزاد هنگام تولد «یا علی» گفت.-آقای سعیدی این رادربالای منبرگفتند-آنطورکه درفیلم منتشره مشاهده می شود،نه دریک میهمانی ویا جلسه خصوصی

 فایل صوتی منسوب به آقای سعیدی امام جمعه محترم قم در اینترنت پخش شد «مبنی بر یا علی گفتن مقام معظم رهبری در هنگام تولد»، که جناب آقای سعیدی و دفتر ایشان توضیحی در باره فایل صوتی و منتشره در اینترنت به خبر گزاری ها ارسال نمودند .


دفتر امام جمعه قم در خصوص مطالب منتشر شده 
 دنبال انتشار سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی ویدئویی امام جمعه قم که در یک مراسم محدود مطرح شده بود، دفتر وی در پاسخ به تماس برخی از علاقمندان، توضیح زیر را به نقل از ایشان منتشر کرد: 
اینجانب چند ماه پیش در جمع محدودی سخنرانی داشتم. متاسفانه بخشی از آن که صرفا نقل قول بوده،گزینش شده و برخی سایت‌ها با انتشار آن موجب نگرانی عده‌ای شدند. بدون شک رهبر معظم انقلاب از چنان کمالات و اوصاف بلندی برخوردارند که هرگز نباید برای توصیف ایشان به چنین نقل قول‌هایی روی آورد. 
در هر صورت از حساسیت منطقی و هوشمندی همه عزیزان کمال تشکر را دارم.
دفتر حجت الاسلام و المسلمین سعیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد