شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

من بسیجی ام

من بسیجی ام

پر صلابت و با ایمان

دور از حاشیه

من خودِ خودِ بسیجی ام

سی و نه ساله ام

من حکم بسیجی بودنم را از امامم گرفته ام

ساده و بی تکلف

در انقلاب همسو با مردم از امامم تبعیت کردم

در کارزار ها من مرد جنگم

هشت سال دفاع مقدس مردانه جنگیدم

پا در رکاب امامم بودم که خدا او را از ما گرفت

گریه هایم کاردی بر استخوانم شده بود که رهبری سید علی  دارویی بر جراحتم شده بود

تتمه منافقان مانده بودند که فتنه ها زخم دیگری شده بود

من ایستادم و از لابلای فتنه ها بصیرتم را محک زدم

گاهی تا دم فتنه سُر خوردم و به یکباره پا کشیده ام

من بسیجی ام

من خودِ خودِ بسیجی ام

بی حجابی که هیچ از دیدن تار موی زنان نامحرم در جماعات خشمگینم

طالبان و داعش زاییده به دست دشمن است

من  یک طالبان شیعه هستم

در مبارزه با بی دینی و بد حجابی، امامم هیچ ممانعتی نداشت

هیچگاه به فکر زمین خواری و انباشت ثروت نبوده ام،  همواره تابع رهبرم بوده ام

دنیای مرا خراب کردند

من کلاً از تفکر چپ و راستی و هر کس که بخواهد از اندیشه های امام و رهبرم دور شود بدم می آید

من یک حزب اللهی ام

آمریکا ، اسراییل و سعودی ها تا ابد دشمنان من هستند و هیچگاه برجام نمی تواند مرا با این دغل دوستان آشتی نماید

من عاشق رجایی و باهنر و بهشتی وتتمه خوبی ها یعنی احمدی نژادم

سردار من این روزها سلیمانی است

دمش گرم و سرش خوش باد این روزها