شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

من هم معترضم، اما مخالف نیستم!

این روزها من هم سخت معترضم

کاش جایی بود تا فریاد می زدم و از ظلم و بیداد اعتراض می کردم

کاش کسی بود به اعتراضاتم توجه می کرد

من هم معترضم

دیگر انتقاد فایده ای ندارد

انگاری رئیس جمهورم نمی شنود فریادی که از حلقوم این مردم به آسمان می رود و گوش فلک را کر کرده است

مردم از ظلم و ستم به تنگ آمده اند

من هم چه در میان این جمع معترض باشم و چه نباشم خواهان عدالت هستم

عدالتی که ریشه در انقلاب ما دارد

برادری و برابری

مردم از گرانی به تنگ آمده اند

مردم از بیکاری به تنگ آمده اند

مردم از اختلاس به تنگ آمده اند

مردم از رشوه به تنگ آمده اند

مردم از پارتی به تنگ آمده اند

مردم از زمین خواری به تنگ آمده اند

من از مردم صحبت می کنم، نه از شما!

مردمی که آه در بساط ندارند

مردمی که به سختی شکم فرزند و عبالشان را سیر می کنند

من هم معترضم، نه مخالف

شاید برخی هم در میان برخی رخنه بکنند و بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

من به پرچم کشورم تمام قد احترام می گذارم

من از خون شهدا تا ابد پاسداری می کنم

من از ارزش های انقلابم دفاع می کنم

من از وطنم دفاع می کنم

مسولان تمام دغدغه های مردم را در انتخابات رئیس جمهوری شنیده اند

نمی دانم چرا به فکر مردم نیستند

برخی نگران شکستن شیشه های بانک ها هستند

همان بانک هایی که بیشترین اختلاس ها از آنجا صورت می گیرد

همان بانک هایی که زنجانی پرور است

همان بانک هایی که روی هر چه رِباخوارن قدیمی را سفید کرده اند

همان بانک هایی که وام 10 میلیونی می دهند و 14 میلیون تومان می گیرند

همان بانک هایی که نخبه هایش در کانادا سیر می کنند

همان بانک هایی که در خدمت عده خاصی هستند

همان بانک ها مردم را زمین گیر کرده اند

برخی هم از خسارت اموال عمومی نگرانند

مگر در ابتدای انقلاب 57 این اموال عمومی نبودند که به دست انقلابیون از بین می رفتند

مگر کاخهایی که امروزه در مقابل ویلاها و برج ها، یک انبار نگهداری اسناد تاریخ شده است به دست مردم تخریب نمی شد

ما آن همه شهید داده ایم تا بی حجابی در کشورمان نباشد

ما آن همه شهید داده ایم تا رشوه و پارتی و غیره و غیره نباشد

ما آن همه شهید داده ایم تا کشور در دستان عده ای خاص نباشد

ما آن همه شهید داده ایم تا کشور به صورت هزار فامیل اداره نشود

اگر قرار است که همه فرهنگ های دوران شاهنشاهی بماند، پس چه ستم شاهی و چه ستم اسلامی

چگونه است که چین با آن گستردگی جمعیت اینگونه مشکلات  ندارند

بیایید از هند یاد بگیریم چگونه با آن همه جمعیت مشکلاتی که ما داریم، آنها ندارند

بیایید از روسیه یاد بگیریم که در قعر بی دینی ما را مبهوت خودش کرده و انگاری این سرزمین های شمالی ما نیستند که روزگاری با زحمت فراوان به دست آن ها افتاده است

سه کشور در زمان امام مورد خشم امام و مردم بودند: آمریکا، اسراییل و شوروی و عربستان و عراق

عراق تنها به خاطر صدام بود و با از بین رفتن صدام، ما مشکلی با عراقی ها نداشته و نداریم

صعودی ها هم مورد غضب امام و مردم ایران هستند. ما با سرزمین وحی مشکل نداریم، این صعودی ها هستند که مشکل اصلی ما هستند. برخی از سران روزگار بعد از اما، با این صعودی ها ارتباط خانوادگی هم ایجاد کرده بودند و امروزه در جوار امام هم آرام گرفتند. برای آمریکا هم خیلی دانه پاشیدیم، اما در کمند ما گرفتار نشدند. تنها اسراییل مانده است. با توجه به اسناد تاریخی به نظر می رسد که اسراییل و آمریکا بهتر از روسیه تزاری هستند.

بیایید به جای این که با این مردم برخورد خشمگینانه داشته باشیم به فکر آن ها باشیم

به حرف های آنها گوش کنیم و برای آنها راهی بجوییم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد