شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

انتخاب یعنی چه؟

انتخاب 

  

انتخاب یعنی که من هستم. یعنی که من زندگی را دوست دارم. یعنی که آزادم و به آزادی احتران ویژه ای قائل هستم. اصلا یعنی نمرده ام و هنوز نفس در ریه هایم جاری و ساری و خون در کالبد رگهایم جریان دارد. 

 

انتخاب یعنی آگاهی یعنی شناخت و یعنی راه را از چاه تشخیص دادن. انتخاب یعنی اینکه من می فهمم. یعنی اینکه حق انتخاب دارم.  

 

اگر چه هر کس دوست دارد آنکه به او رای داده انتخاب شود اما در مجموع این مهم نیست و باید به رای آحاد ملت بیشتر اهمیت داد. همیشه کل بهتر از جزء است اگر چه با رای ما موافق نباشد. 

 

من رای می دهم تا به رهبرم اقتدا کرده باشم. من رای می دهم تا شهدا را شاد کرده باشم. من رای می دهم تا راه امام شهدا جاوید بماند. من رای می دهم چون هستم.