شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

تشییع پیکر پاک 3 شهید در 2 شهر


سردشت ـ پیکر پاک دو شهید در میان حزن و اندوه مسئولان و مردم همیشه در صحنه سردشت از مقابل سپاه این شهرستان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، شهید محمد شمسی و کامل شمسی از نیروهای بسیجی سپاه شهر میرآباد از توابع شهرستان سردشت یکشنبه در درگیری با عوامل گروهک تروریستی پژاک در منطقه جانداران بخش وزینه این شهرستان به شهادت رسیدند. پیکر پاک این شهدا برای خاکسپاری به شهر میرآباد محل زادگاهش در این شهرستان انتقال یافت. همچنین پیکر شهید مسعود حسنی از مأموران انتظامی ساوه که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود، دیروز در این شهر تشییع شد. پیکر شهید حسنی از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی ساوه تا میدان انقلاب این شهر تشییع و برای خاکسپاری به استان کرمانشاه منتقل شد. این شهید گرانقدر شنبه هفته جاری در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر در شهر ساوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تولید موشک مقاومت به برد ۴۰۰ کیلومتری خواهد رسید.

image

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: به زودی قدرت تولید موشک مقاومت به برد ۴۰۰ کیلومتری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک منبع نزدیک و مطلع از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت:رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.

این منبع مطلع از قول سردار سلیمانی افزوده است:همان طور که «سنگ» به موشک 100 کیلومتری تبدیل شد، به زودی و با عنایت خداوند متعال، قدرت تولید موشک مقاومت با سر جنگی در داخل را به برد 400 کیلومتری خواهیم رساند.

رد صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر شیراز

تعدادی از اعضای شورای شهر فعلی شیراز که کاندیدای شورای شهر چهارم بودند از سوی هیات اجرایی رد صلاحیت شدند.
به گزارش شیرازه، برخی شنیده ها حاکی از آن است که از 645 نفر ثبت نامی در شورای شهر شیراز 125 نفر توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شده اند.
بنابراین گزارش از میان چهره های شاخص رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر شیراز اسامی و چهره هایی دیده می شود که سابقه چند دوره عضویت در شورای شهر را داشته یا عضو فعلی شورای شهر هستند که البته رد صلاحیت بعضی از افراد از قبل هم قابل پیش بینی بود.
افرادی از قبیل،(م-خ)-(م-د)-(م-ز)-(ش-ز)-(ج-خ)(م-پ)-(ب-ح) رد صلاحیت و (م-م) عدم احراز صلاحیت شدند.

افرادی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب ردصلاحیت توسط فرمانداری با بخشداری به آنان، 4 روز مهلت دارند که اعتراض شان را به هیات‌های نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند تا هیات‌های مذکور در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه قطعی و لازم الاجرا را اعلام نمایند.
پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان به هیات های نظارت، این هیات ها 10 روز وقت دارند تا درخواست اعتراض کنندگان به رد صلاحیت شان را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کنند.
بعد ازاعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها توسط هیات نظارت آنها می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا اول خرداد شکایت خود را اعلام کنند بعد از آن هیات نظارت نتیجه نهایی بررسی صلاحیت را در روز ۱۲ خرداد به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌کند تا آنها نتیجه را به داوطلبان اعلام نمایند.

کلام یزرگان در باره شهیدان

سوره بقره، آیه 154: «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون» «کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است، ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.» 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله : اشرف الموت قتل الشهاده رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود : شهادت برترین مرگهاست.بحارالانوار، ج67، ص8، حدیث4  

مقام معظم رهبری: خون شهدای انقلاب اسلامی به هدر نرفته است و آنها بودند که به قیمت خون خود، آبروی اسلام، قرآن پیامبر و استقلال مملکت را حفظ کردند و حرکتی که آنها در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی نظیر بوده است.