شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

مگر چه می شود که همه طیف ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت بکنند؟

من از این که می گویند قانونی تصویب کنیم تا رجال سیاسی کشور در نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، انتقاد دارم. از این که سعی می کنند قانونی تصویب کنند تا دایره نامزدها را کاهش بدهند انتقاد دارم. مگر مردم فهیم کشورمان چه کمبودی دارند که حتماً باید رجل سیاسی کشور باشند. این حرف ها را کسانی می زنند که می خواهند فقط و فقط یک طیف خاصی از کسانی که خودشان هم از همان دایره هستند و  تا خرخره در اقتصاد و پست های کلیدی کشور قرار گرفته اند، فقط به این مقام نایل آیند. مگر در انتخابات همین شیطان بزرگ آمریکا که گذشته از سیاست های مخرب خارجی شان، بیشترین دانشمندان و محققان و متفکران در آن کشور قرار ندارند که گاهی یک هنر پیشه رییس جمهور می شود. مگر در ابتدای انقلاب مسولان بلند پایه ی ما رجل سیاسی بودند که انقلاب و جنگ را به خوبی اداره می کردند.

بالاخره آمد، آن که ولایتمدار حقیقی است، آن که از مردم است، با مردم است، هم جنس مردم است، همدرد مردم است.

آمد آن که باید می آمد. امسال بهار در بهارمان  رقم خواهد خورد. مستضعفان  تشنه ی آمدنت هستند. آمدنت نوید پیروزی هم می دهد. خوش به حالم شد . چشمان ما منتظر می ماند تا روز انتخابات فرا برسد.

یا علی


زیباتر از این نمی شود یک بوس به روی پدر زنی

دستان پینه بسته اش  گرفته دو بوس دگر زنی

از عمق جان و دل  بهش بگویی دوسِت دارم

                  تنت سلامت و  روزت مبارک و  بر پای او بوسِ دگر زنی

میلاد مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدربر همگان مبارک باد.

چه کسانی باید رییس جمهور بشوند؟

رییس جمهور کسی باید باشد که در مرحله ی اول وظایف ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی  را خوب بداند. اشتغال برای جوانان، کاهش بیکاری، درمان، سلامتی روحی و روانی و امنیت در جامعه، مسکن برای اقشار جامعه، و و و و که در قانون اساسی آمده است.

به نظر من اگر اشخاصی که در لباس روحانی نیستند، کاندیدای ریاست جمهوری نشوند، بهتر است. چرا که روسای جمهور نمی توانند تمامی خواسته های مردم را برآورده نمایند و به همین دلیل مورد توهین و بدگویی های مردم قرار می گیرند. و این توهین ها برای کسانی که لباس پیامبر را به تن کرده اند، جالب نیست. شما نظرتان چیست؟