شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده
شهدای میگون

شهدای میگون

تجربه دیروز. استفاده امروز . و امید به آینده

بودجه فرهنگی شیراز ممکن است صرف زیرگذر و روگذر شود!

     عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه بودجه فرهنگی شورای شهر شیراز بعد از تهران در رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: اگر این بودجه عملیاتی نشود، در همین لایحه باقی می ماند و در متمم آورده می شود و صرف موارد دیگری چون زیرگذر و روگذر میشود. 

بودجه فرهنگی شیراز ممکن است صرف زیرگذر و روگذر شود!

 

     به گزارش «نگاه فارس»؛ محمد رضا هاجری روز گذشته در برنامه افتتاح کتابخانه مفاخر و برگزاری کارگاه ویژه کودکان در بوستان رضوی، با اشاره به استفاده از فرصت ها در مراحل مختلف زندگی، گفت: به عنوان نماینده شهر شیراز امیدوارم بتوانم از فرصت سه ساله باقیمانده در شورای شهر استفاده کنم.

     وی با بیان اینکه اگر بتوانیم آثار نیکو از عملکرد خود بجای بگذاریم، بعدها حلاوت و شیرینی آن را احساس می کنیم، بیان داشت:جای تاسف است که در زمینه فرهنگی با فرصت سوزی روبرو هستیم و از تمام پتانسیل ها بهره برداری نمی کنیم.

     عضو شورای شهر با اشاره به پتانسیل قوی مساجد و مدارس که با غفلت زیادی مواجه شده است، ابراز داشت: در کشوری مانند ژاپن شب ها از مدارس به عنوان پارکینگ عمومی استفاده می¬کنند.

     وی با بیان اینکه می توان از فرصت هایی که همیشه هدر می روند جهت مطالعه استفاده کرد،تاکید کرد: آیت اله خزعلی که حافظ کل قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه بودند، بیان می کردند که بخش عمده ای از موفقیت های ایشان در حفظ، استفاده بهینه از زمان هایی است که معمولا به سادگی هدر می رود.
     رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه برای یک مسلمان وجهه خوبی ندارد که هیچ وقتی را برای مطالعه صرف نکند، تصریح کرد: وظیفه داریم فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را ترویج دهیم.

     هاجری با بیان اینکه بودجه فرهنگی شورای شهر شیراز بعد از تهران، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: اگر این بودجه عملیاتی نشود، در همین لایحه باقی می ماند و در متمم آورده می شود و صرف موارد دیگری چون زیرگذر و روگذر می شود.  

منبع:چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ پایگاه خبری نگاه فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد